تخفیف!

فور ثامن

5.600.000 تومان5.800.000 تومان

فور ثامن در ابعاد مختلف 27، 40، 55 لیتری و بدنه استیل در داخل کشور تولید می شود. محدوده دمایی این مدل از 50 تا 300 درجه سانتی گراد و بازه ی زمانی 0 تا 120 دقیقه است.

توضیحات

کاربرد فور ثامن

یکی از دستگاه های رایج جهت استریل مواد فور یا آون می باشد. این دستگاه با کمک گرمای ناشی از المنت باعث از بین رفتن آلودگی ها می شود. نوع استریل این کالا ها خشک بوده و به همین دلیل موارد قابل اشتعال را نمی توان در دستگاه های فور قرار داد. در این موارد یا از اتوکلاو استفاده می شود که در محیط مرطوب همراه با فشار هوا استریل را انجام می دهد. یا مواد قابل اشتعال در داخل ظرف مخصوصی (بیکس) قرار گرفته و سپس استریل می شوند.

از فور 55 لیتری ثامن در آزمایشگاه ها، مطب های زنان، مراکز زیبایی، مراکز غذایی و صنعتی نیز استفاده می شود. در ازمایشگاه های زیستی نیز به کمک آون می توان محیط کشت را بدون تغییر رطوبت یا تغییرات شیمیایی گرم کرد. فور ها در دو مدل فور دیجیتال و فور آنالوگ تولید می شوند. مدل های دیجیتال دقت بالاتری داشته و به همان نسبت قیمت بالاتری نیز دارند.

از نظر ابعاد نیز این محصول در سه سایز فور 27 لیتری، 40 لیتری و 55 لیتری تولید می شوند. اکثر این کالا ها در داخل کشور تولید می گردند. یکی از مشکلات فنی که ممکن است به مرور زمان ایجاد شود، آسیب در المنت است که جای نگرانی ندارد. چون به راحتی قابل تعویض است و شرکت های تولید کننده فور در این بخش خدمات مناسبی ارائه می دهند.

ویژگی های فور ثامن

این دستگاه از دمای 50 تا 300 درجه قابل تنظیم است. مدت زمان استفاده از دستگاه در هر بار استریل حداکثر 120 دقیقه است. هر نوع ابزار بسته به جنس و میزان آلودگی دما و زمان مشخصی نیاز دارد. اما آنچه مشخض است هرچه دما بالاتر باشد مدت زمان استفاده از فور کاهش می یابد. سطح داخلی دستگاه از جنس استیل با کیفیت پوشانده شده است و تا حد زیادی عایق گرما است اما تا حدی بدنه بیرونی گرم خواهد شد. البته رنگ کوره ای به کار رفته در بدنه بیرونی مانع آسیب و تغییر شکل در آن می شود. فور 55 ثامن آنالوگ می باشد. خوش بختانه تولید دستگاه فور در داخل کشور انجام شده و با یک سال گارانتی و 5 سال خدمات پس از فروش عرضه می گردد.

ویژگی های فور ثامن در یک نگاه:

  • آنالوگ
  • محدوده دمایی: 50 تا 300 درجه سانتی گراد
  • محدوده زمانی: تا 120 دقیقه
  • المنت رشته ای 1000 وات
  • جداره کاملا استیل با رنگ الکترواستاتیک
  • دارای آلارم پایان زمان استریل
  • وزن دستگاه: 20 کیلوگرم
  • ابعاد دستگاه: –
  • دارای یک سال گارانتی
  • ساخت ایران

جمع بندی

فور یکی از کالا های مهم در بخش استریل خشک تجهیزات پزشکی است. در هنگام خرید فور باید توجه داشته باشید که تمامی ارگانیسم ها در این دستگاه از بین نمی روند و برای استریل کامل نیاز به خرید اتوکلاو ست. هم چنین در هنگام قرار دادن موارد قابل اشتعال باید مواد در پوشش خاصی قرار بگیرند. یکی از کالا های پر فروش در این زمینه فور ثامن است. تیم تجهیزات پزشکی یوکامد به شما برای خرید و اطلاع از قیمت دستگاه فور یاری می رساند.

توضیحات تکمیلی

سایز

27 لیتری, 40 لیتری, 55 لیتری

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “فور ثامن”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *