تخفیف!

دستگاه نوار قلب Carewell شش کانال مدل G1106

قیمت اصلی 52.000.000 تومان بود.قیمت فعلی 49.800.000 تومان است.

دستگاه الکتروکاردیوگراف Carewell مدل شش کانال ساخت کشور چین است. این دستگاه میتواند 12 لید کامل را به صورت همزمان نشان داده و 6 لید را پرینت بگیرد. این نوار قلب شش کاناله مدل G1106 دارای دو سال گارانتی و ده سال خدمات پس از فروش است.

توضیحات

دستگاه نوار قلب Carewell شش کانال مدل G1106

ضربان قلب و ریتم قلبی یکی از مهم ترین و تاثیر گذارترین پارامتر در علایم حیاتی بیمار است. پزشک به وسیله این پارامتر میتواند دیدی کلی از شرایط بدنی بیمار به دست آورده و تشخیصات پزشکی خود را بر مبنای آن انجام دهد. پزشک همچنین به وسیله نوار قلب بیمار میتواند اختلالات آریتمی، اختلالات موجود در عروق قلبی و احتمال سکته قلبی را تشخیص داده و پیش بینی کند.

دستگاه نوار قلب برند کرول ساخت کشور چین است. این دستگاه میتواند 12 لید کامل را به صورت همزمان نشان داده و همچنین میتواند 6 لید را پرینت بگیرد. شما میتوانید جهت امر مشاوره و یا خرید انواع دستگاه الکتروکاردیوگراف برند Carewell با کارشناسان ما در تیم تجهیزات پزشکی یوکامد تماس بگیرید.

کاربرد دستگاه نوار قلب Carewell شش کانال مدل G1106

از این وسیله میتوان در همه بخش های بیمارستان به خصوص بخش های اورژانس و مراقبت های ویژه استفاده نمود. هچنین وجود این وسیله یکی از ملزومات همه مراکز درمانی نظیر مطب پزشکان نیز هست.

در آمبولانس ها نیز از این وسیله برای بررسی سریع ریتم و فعالیت قلب استفاده میشود. در بررسی اولیه بیمار در شرایط اورژانسی بررسی قلب جز اولین بررسی هایی است که بر روی بیمار انجام میشود. از این رو در آمبولانس ها وجود یک عدد دستگاه الکتروکوتر ضروری است. این دستگاه ها معمولا قابل حمل و دارای باتری هستند و یا در خودرو قابل شارژ میباشند.

ویژگی های دستگاه نوار قلب Carewell شش کانال مدل G1106

دستگاه الکتروکاردیوگراف Carewell مدل شش کانال ساخت کشور چین است. این دستگاه میتواند 12 لید کامل را به صورت همزمان نشان داده و 6 لید را پرینت بگیرد. کاربری این دستگاه دارای سه حالت منوال و اتواتیک و آنالیز است. حافظه داخلی دستگاه الکتروکاردیوگراف شش کاناله کرول دارای قابلیت ذخیره 12 داده اخیر و حافظه SD کارت دستگاه دارای قابلیت ذخیره 250 داده اخیر می باشد. همچنین دستگاه دارای قابلیت تشخیص و هشدار قطعی لید ها و وضعیت باتری نیز می باشد. این مدل دستگاه Carewell G1106 دارای مزیت هایی نظیر تضمین عدم نویز و قابلیت اتصال به کامپیوتر قابلیت تفسیر خودکار AHA و CSE میباشد.

صفحه نمایش دستگاه از نوع 5.7 اینچی LCD است. ابعاد دستگاه 345*300*80 میلی متر و وزن دستگاه 2.5 کیلوگرم است.  ابعاد دستگاه 295*260*60 میلی متر و وزن دستگاه 2.3 کیلوگرم است. از اقلام همراه این دستگاه میتوان به ست کامل کابل بیمار و لیدها، کابل برق، کابل شارژ، کاغذ پرینت و دفترچه راهنما اشاره نمود. همچنین این دستگاه دارای قابلیت شارژ در داخل خودرو وبا باتری خودرو را نیز دارا است. نوار قلب شش کاناله برند Carewell مدل G1106 دارای دو سال گارانتی و ده سال خدمات پس از فروش است.

جمع بندی 

از دستگاه ای سی جی برند Carewell تک کانال ساخت کشور چین در همه بخش های بیمارستان از جمله بخش اورژانس و مراقبت های ویژه و اتاق عمل و در مطب پزشکان برای معاینات ابتدایی بیمار کاربرد دارد. این دستگاه دارای قابلیت نمایش 12 لید همزمان و پرینت 6 لید همزمان را دارد. شما میتوانید دستگاه الکتروکاردیوگراف شش کاناله Carewell را با بهترین قیمت از تجهیزات پزشکی یوکامد تهیه نمایید.

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “دستگاه نوار قلب Carewell شش کانال مدل G1106”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *