تخفیف!

فتال مانیتورینگ Bistos مدل BT350

قیمت اصلی 80.000.000 تومان بود.قیمت فعلی 78.000.000 تومان است.

این دستگاه کره ای دارای مانیتور 7 اینچ چرخشی است و دو پروب داپ و یک پروب UC همراه آن ارائه می شود. این مدل علاوه بر برق با باتری نیز تغذیه شده و برای جنین دو قلو نیز کاربرد دارد.

توضیحات

کاربرد فتال مانیتورینگ Bistos مدل BT350

فتال مانیتورینگ یا NST دستگاهی است که به کمک امواج فراصوت پارامتر های مختلفی از جنین و مادر را نمایش می دهد و پزشک بر اساس این اطلاعات درمان مورد نیاز را تجویز می کند. اصول کارکرد فتال مانیتور به این صورت می باشد که با قرار دادن پروب مخصوص روی بدن مادر امواج فراصوت ساطع می شوند. این امواج در برخورد با قلب جنین تغییر فرکانس می دهد. اختلاف فرکانس ورودی و بازگشتی اندازه گیری شده و به کمک ترانسدیوسر به امواج الکتریکی تبدیل می گردد. سپس این امواج روی صفحه مانیتور نمایش داده می شود.

از آنجایی که دامنه ECG جنین نسبت به مادر بسیار کمتر است، خطای اندازه گیری کاهش می یابد. بسیاری از فتال مانیتورینگ ها امکان ضبط نوار و ضربان قلب جنین را دارند که در طول درمان به متخصصان زنان و زایمان کمک شایانی می نماید. یکی از بهترین و پر فروش ترین مدل های NST Bistos مدل BT350 است.

ویژگی فتال مانیتورینگ بیستوس BT350

این مدل دارای مانیتورینگ رنگی 7 اینچ می باشد که قابلیت چرخش در جهات مختلف را دارد. یکی از قابلیت های این دستگاه امکان استفاده برای جنین های دو قلو است و قادر است پارامتر های مربوط به آن ها را نیز اندازه گیری کرده و نمایش دهد.هم چنین با وجود اسپیکر تعبیه شده در آن امکان شنیدن صدای قلب جنین نیز وجود دارد. یکی از مهم ترین بخش های فتال مانتیورینگ پروب آن است.

پروب فتال بیستوس 9 کریستاله می باشد و دقت مناسبی دارد. این پروب ها ضد آب هستند. بنابراین در محیط های مرطوب و زایمان در آب بدون هیچ گونه مشکلی قابل استفاده می باشند. اطلاعات اندازه گیری شده توسط نرم افزار تفسیر می گردد. همچنین وجود Marker امکان ثبت اطلاعات به صورت دستی را فراهم می نماید. این محصول اطلاعات را تا 450 ساعت در حافظه خود ذخیره می کند که به کمک پورت usb امکان انتقال آن ها وجود دارد. منبع ذخیره bt350 برق و باتری است و می تواند به صورت پرتابل نیز مورد استفاده قرار گیرد. این کالا ساخت کشور کره بوده و با یک سال گارانتی و ده سال خدمات پس از فروش عرضه می گردد.

جمع بندی

یکی از دستگاه های مهم در بخش تجهیزات زنان و زایمان فتال مانیتورینگ است. این دستگاه به کمک امواج فراصوت اطلاعات مناسبی را در اختیار مادر و پزشک قرار می دهد. نوع پروب، نمایشگر، پرینتر و… از مهم ترین نکاتی است که در زمان خرید فتال مانیتورینگ باید به آن توجه نمایید. یکی از پر فروش ترین مدل ها در این زمینه است. شما می توانید جهت کسب مشاوره و اطلاع از قیمت دستگاه فتال مانیتورینگ با کارشناسان ما در یوکامد تماس حاصل فرمایید.

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “فتال مانیتورینگ Bistos مدل BT350”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *