الکتروکوتر PME مدل 80 وات PME81

24.400.000 تومان

الکتروکوتر مونوپلار بای پلار PME81 هشتاد وات در اتاق های عمل برای برش Cut و انقاد Coagulation استفاده میشود. این دستگاه به ویژه در اتاق های عمل سرپایی نظیر خال برداری و سایر عمل های زیبایی نیز کاربرد دارد.

توضیحات

الکتروکوتر PME مدل 80 وات PME81

الکتروکوتر مونوپلار بای پلار PME81 هشتاد وات یکی از مهم ترین تجهیزات بیمارستان ها و کلینیک ها و مراکز زیبایی است. این وسیله در اتاق های عمل و در جراحی های سرپایی کاربرد بسیاری دارد. از این وسیله برای دو استفاده Cut (برش) و Coagulation (انعقاد) استفاده میشود. به وسیله مود کات دستگاه کوتر، میتوان برش حین جراحی را انجام داد و به وسیله مود کواگولیشن دستگاه، میتوان انعقاد و جلوگیری از خونریزی را در حین عمل انجام داد. همچنین میتوان به صورت همزمان برش با انعقاد خون را نیز در این مدل کوتر ها استفاده نمود. بدین وسیله پزشک میتواند ناحیه مورد جراحی را بدون خونریزی برش دهد. شما میتوانید برای دریافت مشاوره و خرید انواع دستگاه الکتروکوتر 80 وات و 100 وات با کارشناسان ما در تیم تجهیزات پزشکی یوکامد تماس بگیرید.

الکتروکوترهای برند PME دارای سه مدل 80 وات آنالوگ و 80 وات دیجیتال و 100 وات است. مدل PME81 دارای توان 80 وات است. این مدل الکتروکوتر PME از نوع آنالوگ کوتر های پی ام ای است. این وسیله کاملا آنالوگ بوده و بدون صفحه نمایش است. مدل دیجیتال این کوتر PME82 است که در سایت یوکامد موجود است.

کاربرد الکتروکوتر PME مدل 80 وات PME81

از این وسیله در کلینیک ها و اتاق عمل استفاده میشود. همچنین این وسیله در جراحی های سرپایی کاربرد دارد. بوسیله دستگاه کوتر PME82 میتوان جراحی های زیبایی نظیر خال برداری را نیز انجام داد.

ویژگی های الکتروکوتر PME مدل 80 وات PME81

این مدل کوتر PME81 دارای توان خروجی 80 وات میباشد. دستگاه دارای دو حالت مونوپلار و بای پلار است. مود های دستگاه شامل کات Cut و کواگولیشن Coagulation است. میزان توان خروجی الکتروکوتر PME81 از 0 تا ۸۰ وات قابل تنظیم است.

ویژگی های الکتروکوتر PME مدل 80 وات PME81 به صورت کلی:

  • مونوپلار بای پلار
  • 80 وات
  • آنالوگ
  • دارای اکسسوری کامل: قلم مونوپلار، پنس بای پلار، رابط بای پلار، پدال پایی، رابط پلیت و پلیت
  • دارای 3 سال گارانتی و ده سال خدمات پس از فروش

جمع بندی

الکتروکوتر 80 وات PME81 مونوپلار بای پلار دارای مود های کات و کواگولیشن است. این وسیله دارای صفحه نمایشگر برای نمایش توان خروجی دستگاه است. الکتروکوتر PME81 دارای سه سال گارانتی و ده سال خدمات پس از فروش است. شما میتوانید انواع کوتر های 80 آنالوگ PME و 80 وات دیجیتال PME و 100 وات PME را از فروشگاه تجهیزات پزشکی یوکامد با ضمانت اصالت و گارانتی معتبر و بهترین قیمت تهیه نمایید. فروشگاه تجهیزات پزشکی یوکامد، جامع ترین و تخصصی ترین فروشگاه در زمینه فروش و خدمات کالاهای تجهیزات پزشکی است.

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “الکتروکوتر PME مدل 80 وات PME81”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *