الکتروکوتر PME مدل 100 وات PME100

26.400.000 تومان

دستگاه کوتر 100 وات PME دارای دو حالت مونوپلار و بای پلار است. مود های دستگاه شامل کات Cut و کواگولیشن Coagulation است. میزان توان خروجی الکتروکوتر PME81 از 0 تا 100 وات قابل تنظیم است. این وسیله دارای صفحه نمایشگر برای نمایش توان خروجی دستگاه است.

توضیحات

الکتروکوتر PME مدل 100 وات PME100

الکتروکوتر مونوپلار بای پلار PME100 صد وات یکی از پرکاربردترین و ضروری ترین تجهیزات مراکز درمانی و مراکز زیبایی است. از این وسیله برای دو استفاده برش (Cut) و انعقاد (Coagulation) استفاده می شود. به وسیله مود کات دستگاه کوتر، میتوان برش حین جراحی را انجام داد و به وسیله مود کواگولیشن دستگاه، میتوان انعقاد و جلوگیری از خونریزی را در حین جراحی انجام داد. همچنین میتوان به صورت همزمان برش با انعقاد خون را نیز در این مدل کوتر ها استفاده نمود. بدین وسیله پزشک میتواند ناحیه مورد جراحی را بدون خونریزی برش دهد. این وسیله در اتاق های عمل و در جراحی های سرپایی کاربرد بسیاری دارد.

الکتروکوترهای برند PME دارای سه مدل 80 وات آنالوگ و 80 وات دیجیتال و 100 وات است. مدل PME100 دارای توان 100 وات است. این مدل الکتروکوتر PME از نوع دیجیتال کوتر های پی ام ای است. این وسیله دیجیتال بوده و دارای صفحه نمایش است. کوتر PME100 دیجیتال در سایت یوکامد موجود است.

کاربرد الکتروکوتر PME مدل 100 وات PME100

از این وسیله در کلینیک ها و اتاق عمل و مراکز زیبایی استفاده میشود. همچنین این وسیله در جراحی های سرپایی بیشترین کاربرد را دارد. بوسیله دستگاه کوتر PME100 میتوان انواع جراحی های زیبایی مانند خال برداری را انجام داد.

ویژگی های الکتروکوتر PME مدل 100 وات PME100

دستگاه کوتر 100 وات PME دارای دو حالت مونوپلار و بای پلار است. مود های دستگاه شامل کات Cut و کواگولیشن Coagulation است. میزان توان خروجی الکتروکوتر PME81 از 0 تا 100 وات قابل تنظیم است. شما میتوانید برای دریافت مشاوره و خرید انواع دستگاه الکتروکوتر 80 وات و 100 وات با کارشناسان ما در تیم تجهیزات پزشکی یوکامد تماس بگیرید.

ویژگی های الکتروکوتر PME مدل 100 وات PME100 به صورت کلی:

  • مونوپلار بای پلار
  • 100 وات
  • دیجیتال
  • دارای اکسسوری کامل: قلم مونوپلار، پنس بای پلار، رابط بای پلار، پدال پایی، رابط پلیت و پلیت
  • دارای 3 سال گارانتی و ده سال خدمات پس از فروش

جمع بندی

الکتروکوتر 100 وات PME100 مونوپلار بای پلار دارای مود های کات و کواگولیشن است. این وسیله دارای صفحه نمایشگر برای نمایش توان خروجی دستگاه است. الکتروکوتر PME100 دارای سه سال گارانتی و ده سال خدمات پس از فروش است. شما میتوانید انواع کوتر های 80 آنالوگ PME و 80 وات دیجیتال PME و 100 وات PME را از فروشگاه تجهیزات پزشکی یوکامد با ضمانت اصالت و گارانتی معتبر و بهترین قیمت تهیه نمایید. فروشگاه تجهیزات پزشکی یوکامد، جامع ترین و تخصصی ترین فروشگاه در زمینه فروش و خدمات کالاهای تجهیزات پزشکی است.

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “الکتروکوتر PME مدل 100 وات PME100”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *