الکتروشوک فلیپس مدل HeartStart XL

دستگاه دفیبریلاتور یا الکتروشوک دستگاه الکتریکی است که با اعمال شوک های الکتریکی خفیف، فیبریلاسیون بطنی یا دهلیزی را بی اثر میکند. دستگاه الکتروشوک فلیپس مدل HeartStart XL ساخت کشور المان است. این دستگاه دارای دو مود Manual و AED است.

توضیحات

الکتروشوک فلیپس مدل HeartStart XL

دستگاه دفیبریلاتور یا الکتروشوک دستگاه الکتریکی است که با اعمال شوک های الکتریکی خفیف، فیبریلاسیون بطنی یا دهلیزی را بی اثر میکند. دستگاه الکتروشوک فلیپس مدل HeartStart XL ساخت کشور المان است. این دستگاه یکی از قوی ترین و دقیق ترین دستگاه ها در زمینه تجهیزات بیمارستانی است.

این دستگاه دارای دو مود Manual و AED است که کاربر میتواند از این دو مود استفاده نماید. در مود AED دستگاه کاربر با استفاده از راهنمای دستگاه مراحل را مرحله به مرحله انجام داده و دستگاه به صورت اتوماتیک شوک را وارد میکند. شما میتوانید انواع دستگاه الکتروشوک را از سایت تجهیزات پزشکی یوکامد تهیه نمایید. 

کاربرد الکتروشوک فلیپس مدل HeartStart XL

از این وسیله در بخش های تخصصی بیمارستان ها و کلینیک ها و بخش های مراقبت های ویژه نظیر CCU و ICU استفاده میشود.

ویژگی های الکتروشوک فلیپس مدل HeartStart XL

عملکرد دستگاه به صورت بصری است به صورتی که کاربر میتواند تمامی مراحل را به کمک راهنمای دستگاه انجام دهد. راهنمای دستگاه به شکل شنیداری و نوشتاری کاربر را مرحله به مرحله پیش میبرد. این دستگاه دارای تکنولوژی بای فیزیک هوشمند به صورتی که میتواند میزان امپدانس قفسه سینه را اندازه گیری کرده و انرژی کمتری را وارد نماید و شوک را بر اساس نیاز های فیزیکی بیمار وارد میکند. یوکامد برترین و تخصصی ترین فروشگاه در زمینه فروش اجهیزات پزشکی بیمارستانی است.

شارژ دستگاه در کمتر از 3 ثانیه تا بالاترین سطح انرژی انجام میشود. دستگاه همچنین میتواند میزان اثربخشی بر روی کاردیوورژن فیبریلاسیون دهلیزی را نشان دهد.

مود های دستگاه شامل دو مود زیر است:

  1. مود Manual: در مود Manual دستگاه سه مرحله وجود دارد. مرحله اول انتخاب یک سطح انرژی از 2 تا 200 انتخاب نمایید. مرحله دوم شارژ یونیت و مرحله سوم ارسال شوک است.
  2. مود AED: در مود AED دستگاه با توجه به ویژگی های فیزیکی بیمار میزان شوک را تشخیص داده و به صورت اتوماتیک شوک را اعمال میکند.

ویژگی های کلی دستگاه:

  • صفحه نمایش LCD رنگی با سایز 11.4*83.5 میلی متر
  • ابعاد دستگاه 19*37.6*34.6 سانتی متر
  • وزن دستگاه 6 کیلوگرم
  • دارای یک سال گارانتی و ده سال خدمات پس از فروش

جمع بندی

دستگاه الکتروشوک فلیپس مدل HeartStart XL ساخت کشور المان است. این دستگاه یکی از قوی ترین و دقیق ترین دستگاه ها در زمینه تجهیزات بیمارستانی است. کارشناسان ما در تیم تجهیزات پزشکی یوکامد آماده ارائه مشاوره در امر فروش الکتروشوک فلیپس هرت استارت میباشند.

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “الکتروشوک فلیپس مدل HeartStart XL”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *