تخفیف!

ساکشن دو شیشه شفاگستر مدل VP700

قیمت اصلی 87.000.000 تومان بود.قیمت فعلی 8.000.000 تومان است.

این مدل دارای دو مخزن با ظرفیت هر کدام 2.5 لیتر و دارای قابلیت اتوکلاو است. قدرت مکش این مدل 20 لیتر در دقیقه می باشد. این مدل اقتصادی ترین ساکشن دو شیشه در بازار تجهیزات پزشکی است.

توضیحات

کاربرد ساکشن دو شیشه شفاگستر مدل VP700

ساکشن دستگاهی است که به کمک فشار منفی ایجاد شده مایعات اضافی شامل خونابه یا مخاط را از بدن بیمار خارج می کند. این دستگاه از چند بخش مختلف تشکیل شده است. کمپرسور اصلی ترین بخش دستگاه است که به کمک مولد الکتریکی فشار منفی لازم را ایجاد می کند. این مایعات در مخزن مخصوص جمع آوری می شوند. میزان فشار را میتوان به کمک مانومتر تعبیه شده در دستگاه تنظیم کرد. ساکشن بسته به محل استفاده به دو گروه ساکشن پرتابل و ساکشن ثابت تقسیم می شوند. ساکشن های پرتابل دارای باتری قابل شارژ بوده و بیشتر در آمبولانس ها استفاده می شوند. در مقابل ساکشن های ثابت مکش و حجم بیشتری داشته و در مطب ها و مراکز درمانی استفاده می شوند.

ساکشن دستی یا ساکشن پایی نوع دیگری از این محصول می باشد که بدون استفاده از برق و به کمک نیروی مکانیکی فشار منفی ایجاد می کند. معمولا این مدل در کیف احیا، جامبگ اورژانس یا مناطقی که ممکن است به هر دلیلی دسترسی به برق امکان پذیر نباشد،استفاده می گردد. یکی از اقتصادی ترین ساکشن های بازار ساکشن دو شیشه شفاگستر مدل VP700 است که نوع ثابت این مدل است.

ویژگی های ساکشن شفاگستر VP-700

این مدل دارای دو مخزن شیشه ای با ظرفیت هر کدام 2.5 لیتر می باشد. در تولید این شیشه ها از پلی کربنات استفاده شده است. به همین دلیل قابلیت اتوکلاو شدن دارند. حداکثر فشار منفی تولیدی این ساکشن 7 بار می باشد. بنابراین برای مطب های دندان پزشکی، درمانگاه ها، بیمار در منزل و مراکزی که با حجم چربی و مخاط بسیار بالا سر و کار ندارند، یک انتخاب ایده آل است. د مقابل در مراکز لیپوساکشن از این مدل نمی توان استفاده کرد و بهتر است از ساکشن های جراحی از قبیل ساکشن صاایران مدل C55 استفاده کرد. این مدل ساخت ایران است و با یک سال گارانتی و ده سال خدمات پس از فروش عرضه می گردد.

 

ویژگی های ساکشن شفاگستر در یک نگاه:

  • حداکثر وکیوم: 7 بار
  • ظرفیت هر مخزن: 2.5 لیتر
  • قدرت مکش: 20 لیتر در دقیقه
  • جنس مخزن: شیشه ای
  • دارای قابلیت اتوکلاو
  • دارای یک سال گارانتی و 10 سال خدمات پس از فروش
  • ساخت ایران

 

جمع بندی

ساکشن یکی از پر کاربردترین دستگاه ها در مراکز درمانی است. یکی از مهم ترین نکاتی که در زمان خرید ساکشن باید به آن توجه نمایید جنس مخزن است. از آنجایی که مخزن ها به صورت مداوم در حال جا به جایی  هستند بهتر است از جنس نشکن باشند. همچنین به دلیل تجمع عفونت و مایعات به شدت آلوده هستند. بنابراین حتما باید قابلیت اتوکلاو داشته باشند. شرکت شفاگستر یکی از شرکت های با سابقه در تولید انواع دستگاه های پزشکی از قبیل فور و ساکشن است. محصولات این شرکت دارای کیفیت بالا، قیمت مناسب و خدمات پس از فروش معتبر می باشد. یکی از تولیدات جدید این شرکت ساکشن دو شیشه شفاگستر مدل VP700 است. تیم تجهیزات پزشکی یوکامد به شما جهت خرید بهترین ساکشن های بازار یاری می رساند.

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “ساکشن دو شیشه شفاگستر مدل VP700”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *