ویلچر ساده برند JTS مدل 809R

3.690.000 تومان

ویلچر جی تی اس مدل 809R ساده ترین مدل این ویلچر های JTS است. این نوع ویلچر برای استفاده خانگی و بیمارستانی کاربرد دارد. از ویلچر برای افراد ناتوان یا کم توان استفاده میشود. از ویژگی های این ویلچر میتوان به تاشو بودن ویلچر و تاشو بودن جاپایی اشاره نمود.

توضیحات

ویلچر ساده برند JTS مدل 809R

ویلچر های JTS دارای بهترین جنس در بین ویلچر های ایرانی هستند. کیفیت بالا و مقاومت بدنه و قیمت مناسب از مشخصه های این برند است. ویلچر جی تی اس مدل 809 آر ساده ترین مدل این ویلچر ها است. این مدل دارای قابلیت تا شدن هستند. از دیگر مزیت های این ویلچر میتوان به تاشو بودن ویلچر و تاشو بودن جاپایی اشاره نمود. کارشناسان ما در تیم تجهیزات پزشکی یوکامد آماده ارائه مشاوره رایگان جهت خرید انواع ویلچر Jts میباشند.

کاربرد ویلچر ساده برند JTS مدل 809R

این نوع ویلچر برای استفاده خانگی و بیمارستانی کاربرد دارد. از ویلچر برای افراد ناتوان یا کم توان استفاده میشود. همچنین میتوان از این ویلچر برای انتقال بیماران در بخش های بیمارستان استفاده نمود.

ویژگی های ویلچر ساده برند JTS مدل 809R

این ویلچر از نوع ویلچر ساده تاشو است. جنس بدنه ویلچر از جنس آهن است. رنگ بدنه استاتیک است. جاپایی ها از نوع تاشو میباشد. کفی و پشت ویلچر تقویت شده برزنتی است. همچنین ویلچر دارای کمربند ایمنی است. چرخ عقب ویلچر از نوع توپر و چرخ جلو از نوع کالسکه ای است. وزن ویلچر 15.750 گرم است.

مشخصات کلی ویلچر JTS مدل 809R :

  • تحمل وزن تا 100 کیلوگرم
  • ارتفاع پشتی 42 سانتی متر
  • طول نشیمنگاه 42 سانتی متر
  • طول ویلچر 110 سانتی متر
  • ارتفاع ویلچر 94 سانتی متر
  • عرض نشیمنگاه 50 سانتی متر
  • عرض کلی ویلچر 71 سانتی متر
  • عرض کلی ویلچر در حالت بسته 71 سانتی متر

جمع بندی

ویلچر جی تی اس مدل 809 آر ساده ترین مدل این ویلچر ها است. این نوع ویلچر برای استفاده خانگی و بیمارستانی کاربرد دارد. از ویلچر برای افراد ناتوان یا کم توان استفاده میشود. از ویژگی های این ویلچر میتوان به تاشو بودن ویلچر و تاشو بودن جاپایی اشاره نمود. شما میتوانید انواع ویلچر JTS را از فروشگاه تجهیزات پزشکی یوکامد خریداری نمایید.

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “ویلچر ساده برند JTS مدل 809R”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *