سونوگرافی SIUI مدل CTS3300

این مدل دارای صفحه نمایش 10 اینچ می باشد و دارای دو پروب کانوکس و ترنس واژینال می باشد. این سونوگرافی مونوکالر بوده و به صورت پرتابل قابل استفاده است.

توضیحات

کاربرد سونوگرافی SIUI مدل CTS3300

سونوگرافی دستگاهی است که به کمک امواج فرا صوت تصاویر مناسبی را از بخش های مختلف بدن در اختیار پزشک قرار می دهد. این دستگاه بیشتر در زمینه تشخیصی استفاده می شود و جنبه درمانی ندارد. امواج فرا صوت به کمک پروب های مخصوص به بدن بیمار وارد می گردد. سپس با عبور از محیط های مختلف و برخورد با بخش های مختلف تغییر سرعت می دهند. این تغییر در هر محیط و بخش متفاوت است. با اندازه گیری سرعت موج بازگشتی می توان به ابعاد، جنس و شکل بخش مورد نظر دست یافت.

از مهم ترین بخش های سونوگرافی پروب آن می باشد. این پروب ها در مدل های مختلف وجود دارند. متداول ترین مدل های آن ها پروب خطی (Linear)، پروب شکمی (Convex) و پروب داخل رحمی (Trans  vaginal) است. این دستگاه ها در دو مدل ثابت و پرتابل موجود هستند. مدل های ثابت فضای بیشتری اشغال می کنند و معمولا قابلیت های بیشتری دارند. در مقابل مدل های پرتابل فضای کمی را اشغال کرده و به راحتی قابل جا به جایی هستند. یکی از سونوگرافی های پرتابل پر فروش سونوگرافی SIUI مدل CTS3300 است. از مهم ترین نکات نگهداری این دستگاه می توان به سلامت پروب ها اشاره کرد. هر گونه ضربه به پروب کیفیت تصویر را تحت تاثیر مستقیم قرار می دهد.

ویژگی های سونوگرافی پرتابل CTS3300

این دستگاه دارای صفحه نمایش 10 اینچی است. همراه این کالا دو پروب شکمی (Convex) و پروب داخل رحمی (Trans  vaginal) ارائه می گردد. هر دو پروب را می توان به صورت همزمان به دستگاه متصل نمود. این مدل مونوکالر است و صفحه نمایش آن سیاه و سفید می باشد. این کالا دارای قابلیت اتصال به پرینتر می باشد. به این روش می توان تصاویر مورد نیاز را با کیفیت مناسبی چاپ کرد. یکی از مهم ترین ویژگی های این دستگاه قابل حمل بودن آن می باشد. این ویژگی CTS3300 را به یک انتخاب مناسب برای متخصصان زنان در شروع کار تبدیل کرده است. همچینین برخی از دامپزشکان نیز می توانند ازین مدل استفاده نمایند. این دستگاه ساخت کشور چین می باشد و با یک سال گارانتی و 5 سال خدمات پس از فروش عرضه می گردد.

ویژگی های سونوگرافی SIUI CTS3300

  • صفحه نمایش: 10 in
  • مونوکالر
  • پرتابل
  • دارای دو پروب کانوکس و ترنس واژینال
  • قابلیت اتصال به پرینتر
  • دارای صفحه کلید
  • دارای یک سال گارانتی و 5 سال خدمات پس از فروش
  • ساخت چین

 

جمع بندی

کمپانی SIUI یکی از کمپانی های فعال در زمینه تجهیزات پزشکی است. این شرکت در زمینه دستگاه های تصویر برداری پزشکی فعالیت دارد. این دستگاه ها هم در زمینه اکوکاردیوگرافی و هم سونوگرافی تولید می شوند. هم چنین برخی از مدل ها قابل استفاده در دامپزشکی هستند. نوع پروب، مونوکالر یا کالر داپلر بودن دستگاه، پرتابل یا ثابت بودن، گارانتی و خدمات پس از فروش از مهم ترین نکاتی است که در خرید دستگاه سونوگرافی باید به آن توجه نمایید. یکی از مدل های پر فروش در این زمینه سونوگرافی SIUI مدل CTS3300 است. تیم تجهیزات پزشکی یوکامد به شما برای خرید انواع سونوگرافی با قیمت مناسب یاری می رساند.

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “سونوگرافی SIUI مدل CTS3300”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *