تخفیف!

نوار قلب ECG برند Zoncare دوازده کانال مدل Imac 120

قیمت اصلی 71.000.000 تومان بود.قیمت فعلی 67.000.000 تومان است.

توضیحات

نوار قلب ECG دوازده کانال برند Zoncare مدل Imac 120

دستگاه الکتروکاردیوگراف ECG برند زونکر Zoncare مدل IMEC120 صفحه لمسی ساخت کشور چین است. این دستگاه الکتروکاردیوگراف 12 کاناله برای بررسی و گزارش گیری از فعالیت الکتریکی قلب و چاپ آن به شکل نوار قلب استفاده میگردد. این دستگاه ساخت کشور چین یکی از برترین دستگاه های موجود در بازار با قیمت مناسب و دقت بسیار بالا است.

کاربرد نوار قلب ECG دوازده کانال برند Zoncare مدل Imac 120

ریتم قلبی یکی از مهم ترین علایم حیاتی است که با بررسی آن پزشک میتواند از وضعیت کلی سلامت بیمار مطلع گردد. از این دستگاه 12 کاناله زونکر imac120 برای بررسی فعالیت قلب و ضربان قلب، تشخیص بیماری ها و ناهنجاری های قلبی و بررسی احتمال سکته قلبی نیز استفاده می شود. شما میتوانید انواع دستگاه الکتروکاردیوگراف را از سایت تجهیزات پزشکی یوکامد خریداری نمایید. از دستگاه ECG برند زونکر مک 120 در همه بخش های بیمارستان از جمله اتاق های عمل، مراقبت های ویژه، اورژانس و یا برای تشخیص پزشکان در داخل مطب استفاده می گردد.

ویژگی های نوار ECG دوازده کانال برند Zoncare مدل Imac 120

این دستگاه نوار قلب دارای صفحه نمایش لمسی رنگی LCD به سایز 9.7 اینچ تاچ با رزولوشن بالا است. صفحه نمایش دستگاه دارای قابلیت تنظیم نور و چینش پارامترها است. دستگاه الکتروکاردیوگراف زونکر دارای قابلیت هایی نظیر ذخیره اطلاعات تا 5000 داده اخیر و قابلیت پشتیبانی از USB است. این دستگاه دارای آلارم قطع الکترود ها و نمایش قطع ارتباط لید ها می باشد.

وزن دستگاه الکتروکاردیوگراف مدل Imac120 زونکر حدود 1 کیلوگرم است. دستگاه دارای دسته تاشو برای حمل آسان تر نیز هست. حافظه داخلی دستگاه دارای قابلیت ذخیره 5000 ای سی جی اخیر است. باتری داخلی این دستگاه ECG از نوع باتری قابل شارژ لیتیومی است. از لوازم جانبی دستگاه ECG زونکر  12 کانال Imac120 می توان به دستبند، پوار، کابل ECG و کاغذ اشاره نمود. دستگاه ای سی جی زونکر 12 کانال آی مک 120 دارای یک سال گارانتی و ده سال خدمات پس از فروش می باشد.

جمع بندی

دستگاه نوار قلب ECG زونکر Zoncare مدل IMAC120 از نوع دستگاه نوار قلب 12 کاناله با صفحه لمسی است، این دستگاه برای بررسی و چاپ گزارش از ضربان قلب و چاپ نوار قلب استفاده میشود. زونکر آی مک 120 ساخت کشور چین، یکی از با کیفیت ترین و دقیق ترین دستگاه های نوار قلب موجود در بازار است. همچنین این الکتروکاردیوگراف دارای یک سال گارانتی و ده سال خدمات پس از فروش است. تیم تجهیزات پزشکی یوکامد شما را در خرید این کالا راهنمایی می دهد.

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “نوار قلب ECG برند Zoncare دوازده کانال مدل Imac 120”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *