تخفیف!

چراغ وارمر بیمار

قیمت اصلی 2.500.000 تومان بود.قیمت فعلی 1.750.000 تومان است.

توضیحات

چراغ وارمر بیمار

چراغ وارمر برای گرم کردن بیمار در شرایط مختلف و بخش های مختلف درمانی استفاده میشود. این چراغ در مراکز پزشکی و دامپزشکی کاربرد دارد. در چراغ وارمر از نور مادون قرمز استفاده میشود. نور مادون قرمز در صنایع پزشکی کاربرد های زیادی دارد. پایه این چراغ از نوع پرتابل است که میتوان آن را بین بخش های مختلف درمانگاه و یا کلینیک جابجا نمود.

از این نوع چراغ ها برای گرم نمودن بیمار و یا افزایش گردش خون استفاده میشود. همچنین این نوع چراغ گرمکن بیمار برای تسکین درد نیز استفاده میگردد و کاربرد فیزیوتراپی دارد. شما میتوانید برای دریافت مشاوره جهت خرید وارمر بیمار با کارشناسان ما در تجهیزات پزشکی یوکامد تماس بگیرید.

کاربرد چراغ وارمر بیمار

از این نوع چراغ در مراکز درمانی در بخش هایی نظیر ریکاوری و فیزیوتراپی برای تسکین درد نواحی مختلف نظیر مفاصل و یا دیگر بخش ها استفاده میشود. چراغ مادون قرمز وارمر همچنین در دامپزشکی ها برای گرم نمودن پت استفاده میگردد. از این چراغ در کاربرد هایی نظیر درمان زخم های پوستی و بیماری های پوستی نیز استفاده میشود.

ویژگی های چراغ وارمر بیمار

در وارمر گرم کن بیمار از نور مادون قرمز استفاده شده است. پایه این چراغ از نوع پرتابل است که جابجایی آن را تسهیل میکند. همچنین این چراغ دارای پایه با تنظیم ارتفاع نیز هست که میتوان ارتفاع آن را بسته به نیاز تنظیم نمود.

جمع بندی

چراغ وارمر در همه بخش های درمانگاه های پزشکی و دامپزشکی کاربرد دارد. از این دستگاه برای کاربردهایی نظیر گرم نمودن بیمار و تسکین درد و افزایش گردش خون و درمان زخم های پوستی استفاده میشود. شما میتوانید وارمر بیمار را از فروشگاه تجهیزات پزشکی یوکامد تهیه نمایید.

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “چراغ وارمر بیمار”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *