ویدئو اتوسکوپ دیجیتال MS500

15.000.000 تومان

توضیحات

کاربرد ویدئو اتوسکوپ دیجیتال

یکی از پر کاربردترین دستگاه ها در بخش معاینه اتوسکوپ می باشد. از این دستگاه برای معاینه گوش استفاده می شود. هر اتوسکوپ از دو بخش هندل و سری تشکیل شده است. هندل دستگاه می تواند از جنس پلاستیک یا فلز باشد. قسمت سری دستگاه دارای منبع نور جهت افزایش دید پزشک است که معمولا از نوع LED  است. البته در مواردی از نور هالوژن نیز در ساخت این دستگاه ها استفاده شده است.

پیشرفت تکنولوژی در تولید اتوسکوپ ها نیز اثر گذار بوده است. ویدئو اتوسکوپ نسل جدید دستگاه های معاینه است که از تصاویر را به صورت Real time به صفحه نمایشگر منتقل می کند. تصاویر نمایش داده شده از کیفیت بالایی برخورد دار هستند. بنابراین پزشک می تواند تشخیص راحتتری داشته باشد. ویدئو اتوسکوپ دیجیتال MS500 علاوه بر اتوسکوپ می تواند به عنوان درماتوسکوپ نیز استفاده شود. هم چنین این دستگاه قابل استفاده در دندانپزشکی است. یکی از اصلی ترین کاربرد های این دستگاه به عنوان ویدئو اتوسکوپ مخصوص دامپزشکی است.

ویژگی های ویدئو اتوسکوپ MS500

این دستگاه دارای صفحه نمایش 5 اینچ رنگی است که تصاویر را به صورت Real time نمایش می دهد. پروب این محصول دارای دوربین 3.9 میلی متر است که حساس ترین بخش آن است. هر گونه ضربه به این بخش می تواند روی کیفیت تصویر تاثیرگذار باشد. بنابراین در هنگام استفاده از آن باید دقت داشت. این مدل دارای حافظه 32 GB جهت ذخیره تصاویر می باشد. همچین در صورت لزوم می توان این اطلاعات را منتقل کرد. این مدل علاوه بر برق با باتری نیز تغذیه می شود. باتری این ویدئو اتوسکوپ با هر بار شارژ حدود 4 ساعت قابل استفاده است. همین ویژگی این کالا را به انتخاب مناسبی برای ویدئو اتوسکوپ پرتابل تبدیل کرده است. MS500 ساخت کشور چین می باشد که در پزشکی، دندانپزشکی و دامپزشکی کاربرد دارد.

ویژگی های ویدئو اتوسکوپ دیجیتال پرتابل در یک نگاه

  • دارای صفحه نمایش 5 اینچ رنگی
  • دارای حافظه 32 GB
  • امکان انتقال اطلاعات
  • قابل استفاده به عنوان درماتوسکوپ و ویدئو اتوسکوپ دامپزشکی
  • قابل استفاده در دندان پزشکی
  • مدت زمان کارکرد با باتری: 4 ساعت
  • پرتابل
  • ساخت چین

جمع بندی

ویدئو اتوسکوپ از جدید ترین محصولاتی است که در بازار تجهیزات پزشکی تولید شده است. از مهم ترین نکاتی که در زمان خرید درماتوسکوپ دیجیتال باید به آن توجه نمایید می توان به کیفیت تصویر، کیفیت لنز دوربین، مدت زمان باتری و قیمت آن می باشد. تیم تجهیزات پزشکی یوکامد شما را برای خرید انواع ویدئو اتوسکوپ دیجیتال با قیمت مناسب یاری می رساند.

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “ویدئو اتوسکوپ دیجیتال MS500”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *