پمپ تغذیه کانگورو مدل ePump

این مدل وزن بسیار کمی داشته و علاوه بر برق با باتری نیز تغذیه می شود. هم چنین دارای دو مد پیوسته و متناوب می باشد. از مهم ترین ویژگی های این دستگاه می توان به امکان استفاده از انواع ست با سری های مختلف به صورت Anti Free Flow و بدون DEHP جهت افزايش ضريب ايمني بيماران اشاره کرد.

توضیحات

کاربرد پمپ تغذیه کانگورو مدل ePump

در مواردی که بیمار به صورت عادی امکان تغذیه ندارد از پمپ تغذیه یا پمپ گاواژ استفاده می شود. این دستگاه در بیمارستان ها و مراکز درمانی کاربرد دارد و مواد مغذی را به صورت اتوماتیک وارد بدن بیمار می کند. این مواد به صورت مایع یا محلول از طریق ست سرم مخصوص دستگاه از راه بینی یا بخش های دیگر به بیمار منتقل می شود.

زمان تزریق و مقدار آن به کمک دستگاه قابل تنظیم می باشد. هم چنین دارای سنسور های مخصوص جهت کنترل نشتی است. در صورت بروز هر گونه مشکل پمپ گاواژ به صورت خودکار خاموش می شود. در برخی از مدل ها ورود غذا به صورت مداوم و در برخی موارد به صورت مقطعی است. یکی از بهترین پمپ های گاواژ، پمپ تغذیه کانگورو مدل ePump می باشد.

ویژگی های پمپ گاواژ کانگورو ePump

این دستگاه دارای دو مد پیوسته (continuous) و متناوب (Intermittent) است که بسته به شرایط بیمار میتوان هر مد را انتخاب کرد. در مد پیوسته محلول بدون وقفه تزریق شده و در مد متناوب بسته به زمان تعریف شده برای تناوب این تزریق انجام می شود. این دستگاه دارای صفحه نمایشگر بزرگ است و تنظیمات به سادگی از طریق پنل سمت چپ آن انجام می گردد. هم چنین وزن بسیار کمی داشته و به راحتی قابل جا به جایی است. علاوه بر آن دارای باتری قابل شارژ می باشد. به همین دلیل به صورت پرتابل قابل استفاده است.

پمپ تعذیه کانگورو امکان اتصال به پایه سرم یا پایه دیواری را دارد. مکان استفاده از آن روی دقت دستگاه تاثیری نداشته و هیچ گونه مشکلی از قبیل Drip Chamber ایجاد نمی کند. این مدل دارای حافظه جهت ذخیره سازی اطلاعات هر بیمار می باشد. این دستگاه ساخت کشور چین است و با یک سال گارانتی و 5 سال خدمات پس از فروش عرضه می گردد.

ویژگی های پمپ تغذیه کانگورو ePump در یک نگاه

  • دارای صفحه نمایش بزرگ با کاربری آسان
  • دارای مد های پیوسته (continuous) و متناوب (Intermittent)
  • دارای حافظه جهت ذخیره اطلاعات بیمار
  • مجهز به سیستم عیب یابی اتوماتیک با قابلیت کالیبراسیون
  • امکان استفاده از ست های مختلف به صورت Anti Free Flow
  • عدم تاثیر موقعیت مکانی بر دقت دستگاه در زمان استفاده
  • منبع تغذیه: برق و باتری
  • قابل استفاده به صورت رومیزی و پرتابل
  • امکان اتصال به پایه سرم
  • وزن: 1 کیلوگرم
  • ساخت چین
  • یک سال گارانتی و ده سال خدمات پس از فروش

جمع بندی

یکی از مشکلاتی که بیماران با شرایط حاد به آن مبتلا می شوند، تغذیه است. پمپ گاواژ به همین منظور تولید شده است و مواد غذایی را به صورت اتوماتیک وارد بدن بیمار می نماید. کاربری ساده، مد های دستگاه، وجود ست های مصرفی در بازار، دقت تزریق و… از مهم ترین نکاتی است که در زمان خرید پمپ تغذیه بهتر است به آن توجه نمایید. یکی از معتبر ترین و پر فروش ترین پمپ های تغذیه در بازار تجهیزات پزشکی پمپ تغذیه کانگورو مدل ePump است. تیم تجهیزات پزشکی یوکامد شما را برای خرید انواع پمپ تغذیه با قیمت مناسب یاری می رساند.

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “پمپ تغذیه کانگورو مدل ePump”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *