تخفیف!

جرمگیر وودپیکر Woodpecker مدل UDS-K نوری

قیمت اصلی 10.000.000 تومان بود.قیمت فعلی 9.300.000 تومان است.

توضیحات

جرمگیر وودپیکر Woodpecker مدل UDS-K نوری

جرمگیر وودپیکر Woodpecker مدل UDS-K نوری یکی از دستگاههای اصلی یک مطب یا کلینیک دندان پزشکی میباشد. این محصول ساخت کشور چین است. شرکت وودپکر سازنده و تامین‌کننده انواع مختلف تجهیزات دندانپزشکی است؛ که دارای یک سیستم تضمین کیفیت بسیار پیشرفته در سطح جهان میباشد.

این سیستم چندکاره دارای قابلیتهای بسیاری است و کاربران میتوانند به صورت همزمان از این امکانات استفاده کنند. وجود چراغ ال ای دی به همراه هندپیس جداشونده ی آن باعث شده تا پزشک دید بهتری برای جرمگیری داشته باشد. جرمگیر اولتراسونیک پیزو UDS-K Woodpecker دارای یک هندپیس جداشدنی با نور LED است که این هندپیس سبک وزن به وسیله ی پدال کنترل پا روشن/ خاموش میشود. این هندپیس از جنس آلیاژ تیتانیوم است و میتواند تحت دمای بالا تا 135 درجه سانتیگراد و فشار 0.22 مگاپاسکال اتوکلاو شود. این دستگاه قابلیت تنظیم ارتعاش به صورت دستی و اتوماتیک را دارد و همچنین قابلیت کار بدون آب را داراست. شما میتوانید برای خرید انواع دستگاه جرمگیر وودپکر با ضمانت کیفیت و مناسب ترین قیمت ها با تیم مشاوره تجهیزات پزشکی یوکامد تماس حاصل فرمایید.

کاربرد جرمگیر وودپیکر Woodpecker مدل UDS-K نوری

جرمگیر وودپیکر Woodpecker مدل UDS-K دارای نور LED دارای هندپیس جداشونده به همراه بدنه ی مقاوم و پیزوالکتریک میباشد. جرمگیر مدل UDS-K دارای LED برای از بین بردن سریع جرم دندان، پلاک باکتریایی و فلسهای چای روی دندان بدون آسیب رساندن به لثه و مینای دندان مناسب است. کالیبراسیون خودکار فرکانس تضمین میکند که دستگاه همیشه در بهترین فرکانس و با ثباتتر کار میکند. کابل این دستگاه دندان پزشکی از جنس سیلیکا ژل ساخته شده است نرم و بادوام میباشد. جرمگیر وودپیکر مدل UDS-K نوری قادر است تمیز کردن با کارایی بالا و کامل را حتی در مناطقی از دهان که دسترسی به آن سخت است انجام دهد.

ویژگی های کویترون وودپیکر Woodpecker UDS K نوری

  • بازخورد خودکار، خروجی برق ثابت
  • طراحی زیبا و ارگونومیک
  • دارای تاییدیه‌ی CE اروپا و FDA آمریکا
  • کاربری آسان
  • دارای فرکانس ارتعاش 25 – 31 کیلوهرتز
  • دارای پنج سر قلم جرمگیری (2 قطعه G1، قطعه G2 ،G4 ،P1)
  • کالیبراسیون و ردیابی خودکار فرکانس
  • کنترل دیجیتال، عملکرد آسان و کارآمدتر برای جرمگیر
  • دارای هندپیس جداشدنی با نورLED برای دید بهتر و با قابلیت اتوکلاو
  • دارای قابلیت کار بدون آب (صرفه جویی در مصرف آب)
  • ساخت کشور چین

جمع بندی

جرمگیر وودپیکر Woodpecker مدل UDS-K نوری یکی از پرفروش ترین و بهترین جرمگیر های دندانپزشکی کشور چین می‌باشد. این دستگاه دارای یکسال گارانتی و 10 سال خدمات پس از فروش است. جرمگیر وودپیکر Woodpecker مدل UDS-K دارای LED به صورت کوچک و سبک طراحی شده، کارکرد آن آسان است. طراحی زیبا و ارگونومیک این محصول منحصر به فرد است و این دستگاه جرمگیری دندان را با سرعت و بدون آسیب دیدگی لثه و دندان انجام میدهد.

به طور خلاصه میتوان گفت، جرمگیر وودپیکر مدل UDS-K دارای LED یک جرمگیر اولتراسونیک همه کاره و قابل اطمینان است که ویژگیها و مزایای پرکاربرد و پیشرفته ای را برای متخصصان دندانپزشکی ارائه میدهد. برای خرید این محصول شما میتوانید با کارشناسان ما در تیم مشاوره ی تجهیزات پزشکی یوکامد مشاوره انجام داده و خرید خود را ثبت نمایید.

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “جرمگیر وودپیکر Woodpecker مدل UDS-K نوری”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *