تخفیف!

جرمگیر وودپیکر Woodpecker مدل UDS-K ساده

قیمت اصلی 9.000.000 تومان بود.قیمت فعلی 8.300.000 تومان است.

جرمگیر وودپیکر Woodpecker مدل UDS-K ساده یکی از مهم­ترین دستگاه ­های تجهیزات دندان پزشکی ساخت کشور چین می باشد که این دستگاه قابلیت تنظیم ارتعاش به صورت دستی و اتوماتیک را دارد و همچنین قابلیت کار بدون آب را داراست. جنس هندپیس این جرم گیر فوق العاده از آلیاژ تیتانیوم است.

توضیحات

جرمگیر وودپیکر Woodpecker مدل UDS-K ساده

جرمگیر وودپیکر Woodpecker مدل UDS-K ساده یکی از مهم­ترین دستگاه ­های تجهیزات دندان پزشکی ساخت کشور چین می باشد که این دستگاه قابلیت تنظیم ارتعاش به صورت دستی و اتوماتیک را دارد و همچنین قابلیت کار بدون آب را داراست. جنس هندپیس این جرم گیر فوق العاده از آلیاژ تیتانیوم است تا باعث عملکرد بالا و دوام بیشتر آن شود. فرکانس دستگاه بالا بوده تا بتواند با سرعت و قدرت بیشتری کار را انجام دهد.

همچنین تکنولوژی پیشرفته فیلتر کردن مواد زائد و جرم‌گیر اولتراسونیک قدرتمند این دستگاه، آن را برای تمیز کردن با کارایی بالا و کامل دندان‌ها ایده‌آل می‌کند، در حالی که طراحی ارگونومیک آن حداکثر راحتی و سهولت استفاده را برای متخصصان دندان‌پزشک در مطب یا کلینیک دندان پزشکی تضمین می‌کند. در مجموع میتوان گفت، جرمگیر Woodpecker مدل UDS-K ساده، یک سرمایه­ گذاری عالی و پربازده برای مطب­های دندانپزشکی است که به دنبال بهبود نتایج بیماران خود هستند و در عین حال هزینه ­های نگهداری را کاهش داده و طول عمر ابزارهای دندانپزشکی خود را در محل کار خود افزایش می­دهند.

کاربرد جرمگیر وودپیکر Woodpecker مدل UDS-K ساده

جرمگیر وودپیکر مدل UDS-K ساده یک دستگاه جرم گیر دندانپزشکی از نوع پیزو الکتریک می­ باشد و دارای هندپیس جداشونده با قابلیت اتوکلاو است و طراحی کوچک و سبک آن، که کار کردن با این دستگاه را آسان و راحت کرده است. همچنین جرمگیر وودپیکر مدل UDS-K مجهز به پیزو سرامیکی باکیفیت بالا می ­باشد.

این جرمگیر با طیف وسیعی از نکات و تنظیمات خاصی طراحی شده است که متخصصان دندانپزشکی را قادر می سازد تا برنامه ­ی درمانی خود را بر اساس نیازهای بیماران خود سفارشی کنند. داشتن ساختار سبک و متعادل جرمگیر مدل UDS-K، فشار روی دست­ها و مچ دست متخصصان دندانپزشکی را به حداقل رسانده و امکان انجام مراحل طولانی­ تری را بدون ایجاد ناراحتی برای دندان پزشکان فراهم می­ آورد. شما میتوانید انواع دستگاه جرمگیر وودپکر را از فروشگاه تجهیزات پزشکی یوکامد خریداری نمایید.

ویژگی­ های جرمگیر وودپیکر Woodpecker مدل UDS-K ساده

  •  طراحی زیبا و ارگونومیک
  • دارای تاییدیه‌ی CE اروپا و FDA آمریکا
  • دارای فرکانس ارتعاش 25 – 31 کیلوهرتز
  • قابلیت تنظیم ارتعاش به صورت دستی و اتوماتیک
  • بازخورد خودکار، خروجی برق ثابت
  • کاربری آسان
  • دارای پنج سر قلم جرمگیری (2 قطعه G1، قطعه G2 ،G4 ،P1)
  • کالیبراسیون و ردیابی خودکار فرکانس
  • کنترل دیجیتال، عملکرد آسان و کارآمدتر برای جرمگیر
  • دارای هندپیس جداشونده و با قابلیت اتوکلاو
  • دارای قابلیت کار بدون آب (صرفه جویی در مصرف آب)
  • ساخت کشور چین

 

جمع ­بندی

دستگاه جرمگیر یکی از اصلی­ ترین تجهیزات دندان پزشکی است که از آن برای جرمگیری دندان استفاده می شود. شرکت وودپکر سازنده و تامین‌کننده تجهیزات دندانپزشکی است؛ که یک سیستم تضمین کیفیت بسیار پیشرفته در سطح جهان را دارد. جرمگیر وودپیکر Woodpecker مدل UDS-K،  محصول کشور چین است و این دستگاه برای از بین بردن کامل جرم دندان به کار می­رود و با سرعت و بدون آسیب رساندن به لثه و دندان  عملیات جرم­گیری را انجام می‌دهد و دارای بدنه و طراحی بسیار مقاوم و سخت است.

این جرمگیر به گونه ­ای طراحی شده است که به راحتی قابلیت استریل دارد که خطر عفونت و آلودگی را بین بیماران کاهش می­دهد. این ویژگی به‌ویژه در فضای امروزی که آگاهی از اقدامات کنترل عفونت بسیار مهم و قابل توجه است، به بیماران در هنگام انجام اقدامات دندانپزشکی اطمینان خاطر می‌بخشد. این دستگاه 12 ماه گارانتی و 10 سال خدمات پس از فروش دارد. تیم مجرب تجهیزات پزشکی یوکامد شما را در خرید این کالا راهنمایی می­کند.

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “جرمگیر وودپیکر Woodpecker مدل UDS-K ساده”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *