تخفیف!

نبولایزر التراسونیک زنیت مد

قیمت اصلی 6.000.000 تومان بود.قیمت فعلی 5.000.000 تومان است.

نبولایزر اولتراسونیک زنیت مد یکی از پرکاربرد ترین نبولایزرهای مورد استفاده برای بیماران تنفسی میباشد. این دستگاه دارای وزن سبک و قابلیت حمل است. این نبولایزر مجهز به 5 فیلتر هوا و قابل تعویض است و قابلیت استریل و ضدعفونی دستگاه  به همراه کاربری آسان آن از دیگر ویزگی های مهم این نبولایزر می­باشد. همچنین از این مدل نبولایزر التراسونیک میتوان برای کاربرد دامپزشکی نیز استفاده نمود

توضیحات

نبولایزر التراسونیک زنیت مد

نبولایزر اولتراسونیک زنیت مد یکی از پرکاربرد ترین نبولایزرهای مورد استفاده برای بیماران تنفسی میباشد. این دستگاه دارای وزن سبک و قابلیت حمل است. این نبولایزر مجهز به 5 فیلتر هوا و قابل تعویض است و قابلیت استریل و ضدعفونی دستگاه  به همراه کاربری آسان آن از دیگر ویزگی های مهم این نبولایزر می­باشد.

دستگاه نبولایزر زنیت مد با باتری که قابل شارژ است کار می‌کند. اما از ویژگی‌های خارق العاده این محصول مقدار شارژ نگه داشتن باتری آن است. دستگاه Zenithmed Nebulizer  این قابلیت را دارد که 4 ساعت به طور مداوم کار کند. شما میتوانید انواع دستگاه نبولایزر التراسونیک پزشکی و دامپزشکی را از فروشگاه تجهیزات پزشکی یوکامد خریداری نمایید.

کاربرد نبولایزر التراسونیک زنیت مد

یک نبولایزر برای کمک به درمان انواع بیماری‌های ریوی، داروی مایع را به بخار تبدیل می‌کند. این محصول در سایزهای مختلفی تولید میشوند که قابل حمل باشند، یا در سایزهای بزرگ‌تر که روی میز قرار می‌گیرند یا به دیوار وصل می‌شوند. دستگاه نبولایزر علاوه بر تبخیر دارو و رساندن مواد مورد نیاز درمانی به بدن، باعث افزایش عملکرد بخش‌های مختلف دستگاه تنفسی می‌شود. نبولایزرها در بهبود سرفه و کاهش درد و اسپاسم در ناحیه ریه کمک می‌کنند و مانع از تجمع ترشحات ریوی می‌شوند.

دستگاه نبولایزر این توانایی را دارد که در آن واحد چند دارو را به بخش‌های مختلف بدن فرد بیمار از جمله دستگاه تنفسی برساند. استفاده از این دستگاه برای کودکان مبتلا به آسم یا بیماری ریوی توصیه می‌شود زیرا استفاده از آن بسیار ساده و آسان است. علاوه بر کودکان، استفاده از این نبولایزر به سالمندانی که آسم دارند و نمی‌توانند از آسپری استفاده کنند نیز مناسب است.

کاربری نبولایزر اولتراسونیک زنیت مد بسیار ساده و آسان بوده و نیاز به آموزش خاصی برای کاربران ندارد و تنها با فشردن یک دکمه دستگاه شروع به کار کردن می‌کند. همچنین این دستگاه مجهز به ماسک نبولایزر و رابط بینی مجزا برای کودک  و بزرگسال است. همچنین از این مدل نبولایزر التراسونیک میتوان برای کاربرد دامپزشکی نیز استفاده نمود. نبولایزر التراسونیک گزینه مناسبی برای حیوانات و پرندگانی نظیر پرندگان زینتی است.

ویژگی­ های نبولایزر التراسونیک زنیت مد

  • جابجایی راحت به علت حجم کوچک دستگاه
  • قابلیت استریل و ضدعفونی کردن دستگاه
  • مجهز به 5 فیلتر هوا و قابل تعویض
  • دارای قابلیت شارژ باتری تا 4 ساعت
  • دارای گارانتی یکساله
  • وزن سبک
  • قابل استفاده در منزل
  • صدای نبولایزر کم
  • دارای کمپرسور هوای فشرده
  • کارکرد بسیار ساده با فشردن تنها یک دکمه
  • دارای ماسک نبولایزر و رابط بینی مجزا برای کودک و بزرگسال
  • ساخت کشور چین

جمع ­بندی

دستگاه نبولایزر زنیت مد، محصول کشور چین، تمامی امکانات، ویژگی و استانداردهای پیشرفته لازم پزشکی را داراست و یکی از بهترین دستگاه‌های نبولایزر با قیمت مناسب در بازار جهانی است. از ویژگی‌های مهم و بارز این دستگاه، وزن سبک و حجم کم است که به راحتی قابلیت حمل را دارد. حرکت دادن و جا‌به‌جا کردن راحت و آسان دستگاه نبولایزر بسیار مهم است. زیرا در هنگام حملات آسمی شدید این قابلیت به کار می‌آید و دستگاه نبولایزر سریعا به دست بیمار می‌رسد.

ویژگی­ های کیفیت بالا و قیمت مناسب در کنار سایر ویژگی های ذکر شده این محصول را از سایر انواع نبولایزرها متمایز میکند. این دستگاه دارای 12 ماه گارانتی است و تیم متخصص تجهیزات پزشکی یوکامد میتوانند شما را در خرید این دستگاه نبولایزر مشاوره می­دهند.

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “نبولایزر التراسونیک زنیت مد”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *