پالس اکسی متر هندهلد Creative مدل Sp20

10.200.000 تومان

  • ساخت چین
  • استفاده به دو صورت موبایلی و رومیزی
  • اندازه گیری اکسیژن اشباع خون Spo2 و ضربان قلب در دقیقه PR
  • استفاده برای بزرگسالان و اطفال و حیوانات بزرگ و کوچک
  • شارژی و برقی
  • کم وزن و قابل حمل
  • LCD رنگی
  • دارای یک سال گارانتی و ده سال خدمات پس از فروش

توضیحات

کاربرد دستگاه پالس اکسی متر برند creative مدل Sp20

دستگاه پالس اکسی متر برند creative مدل Sp20 دستگاه ساخت کشور چین است که می تواند پارامتر هایی نظیر اکسیژن اشباع خون Spo2 و ضربان قلب در دقیقه PR و دما (اختیاری با پروب قابل اضافه) را اندازه گیری کند. این دستگاه به واسطه دقت در اندازه گیری برای بزرگسالان و اطفال و استفاده دامپزشکی قابل تنظیم است. این دستگاه یکی از دقیق ترین نمونه ها برای استفاده خانگی و کلینیکی و بیمارستانی است.

ویژگی های دستگاه پالس اکسی متر برند creative مدل Sp20

این دستگاه به واسطه وزن کم و ابعاد متناسب برای حمل و استفاده در بخش های مختلف به راحتی قابل کاربرد است. صفحه LCD دستگاه رنگی است. دستگاه کریتیو SP20 دارای قابلیت هایی نظیر افزودن کاربر تا 16 کاربر و قابلیت ذخیره اطلاعات پالس اکسی متری و ضربان قلب تا 500 ساعت را دارا است. همچنین دستگاه دارای قابلیت نمایش لحظه ای حالت باتری و نمایش آلارم باتری کم و ضعیف است. هولدر و پایه تعبیه شده بر روی دستگاه پالس اکسی متر برند Creative مدل SP20 جهت استفاده دستگاه به صورت رومیزی و ایستاده کاربرد دارد. این دستگاه دارای قابلیت خاموش شدن اتوماتیک دستگاه نیز هست که می توان این قابلیت را فعال یا غیر فعال نمود و همچنین می توان در صورت نیاز به ذخیره انرژی باتری، حالت ذخیره انرژی را فعال نمود که در این صورت دستگاه زمان بیشتری انرژی خود را حفظ می کند. شما می توانید اطلاعات دستگاه پالس اکسی متر Sp20 را به وسیله کابل به کامپیوتر منتقل کرده و داده ها را به راحتی تحلیل نمایید.

این دستگاه به دو صورت شارژی و برقی قابل استفاده است. در حالت شارژی، پشتیبانی نیرو به وسیله باتری لیتیومی داخلی با ظرفیت 2000 mAh انجام می شود. و در حالت برقی دستگاه به وسیله آداپتور کابل USB با قدرت 100-240 VAC و 50/60 Hz به برق وصل شده و استفاده می گردد.

الارم های دستگاه به دو صورت دیداری و شنیداری قابل تنظیم است. کارخانه محدوده مجاز ضربان قلب بزرگسالان را در محدوده 50 تا 120 bpm، محدوده مجاز ضربان قلب کودکان را در محدوده 60 تا 160 bpm، حداقل Spo2 بزرگسالان را 90٪ و حداقل Spo2 اطفال را 95٪ تنظیم نموده است. به صورتی که خارج از این محدوده دستگاه به اپراتور هشدار می دهد. شما می توانید این اعداد را برحسب نیاز و نظر پزشک تغییر داده و مجدد تنظیم نمایید.

وزن این دستگاه در حدود 230 گرم و ابعاد آن 158mm طول در 73mm عرض در 25mm ارتفاع است.

جمع بندی

دستگاه پالس اکسی متر برند creative مدل Sp20 ساخت چین می تواند پارامتر هایی نظیر اکسیژن اشباع خون و ضربان قلب در دقیقه را اندازه گیری کند. این دستگاه برای استفاده خانگی و بیمارستانی بر روی بیماران بزرگسال و اطفال و حیوانات بزرگ و کوچک قابل استفاده است. این دستگاه به واسطه ابعاد کوچک و وزن کم و هولدر رومیزی، یکی از بهترین و دقیق ترین و همچنین کاربردی ترین دستگاه های پالس اکسی متری موجود در بازار است. دستگاه پالس اکسی متر Sp20 دارای یک سال گارانتی و ده سال خدمات پس از فروش است. تیم تجهیزات پزشکی یوکامد شما را در خرید این کالا راهنمایی می دهد.

توضیحات تکمیلی

وزن

230 گرم

ابعاد

158mm طول در 73mm عرض در 25mm ارتفاع

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “پالس اکسی متر هندهلد Creative مدل Sp20”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *