کپسول اکسیژن 10 لیتری

2.650.000 تومان

  • ساخت کشور چین
  • ظرفیت ده لیتر
  • جنس بدنه فولادی
  • دارای تاییدیه CE

توضیحات

کاربرد کپسول اکسیژن ده لیتری

کپسول اکسیژن یکی از کاربردی ترین تجهیزات پزشکی است که از این وسیله برای اکسیژن رسانی به بیماران استفاده می شود. کپسول اکسیژن یکی از ضروری ترین موارد مورد نیاز برای بیماران تنفسی در منزل است و همچنین وجود این وسیله در همه ی بخش های بیمارستان ها و کلینیک ها نیز ضرورت دارد. این کپسول ها به شکل گاز اکسیژن فشرده شده با غلظت 90 درصد تولید می شوند. مدل آلومینیومی کپسول ها به جهت سبک تر بودن کاربری آسانتری دارند و همچنین قیمت مدل آلومینیومی بالاتر است. از این رو بیماران معمولا از مدل فولادی استفاده می کنند. کپسول اکسیژن 10 لیتری، کار آمد ترین و پرفروش ترین حجم کپسول اکسیژن پزشکی است. لوازم جانبی کپسول اکسیژن شامل مانومتر و نازال اکسیژن است که باید به صورت جدا تهیه شوند. برای استفاده از کپسول اکسیژن الزاما باید از مانومتر جهت تنظیم جریان اکسیژن خروجی استفاده شود. همچنین اکسیژن یه وسیله ی نازال به بینی بیمار هدایت می شود. کاربر می تواند به وسیله مانومتر جریان خروجی اکسیژن را از عدد 1 تا 15 لیتر بر دقیقه تنظیم نماید ولی عدد معمول برای استفاده بیماران، عموما عدد 3 لیتر بر دقیقه است.

ویژگی های کپسول اکسیژن ده لیتری

جنس بدنه کپسول های اکسیژن از فولاد و رنگ بذنه آنها غالبا سفید است. این کپسول ها ساخت چین بوده و معمولا با تاییدیه استاندارد CE و به صورت قابل شارژ تولید می شوند. وزن این نوع کپسول ها معمولا 13 کیلوگرم و ارتفاع آنها معمولا 98 سانتی متر است. کپسول اکسیژن ده لیتری بسته به مدل تولیدی کارخانه، در دو مدل کلاهک دار و مدل با دسته تولید می گردند. غلظت اکسیژن داخل کپسول های اکسیژن پزشکی 90 درصد می باشد.

جمع بندی

از کپسول های اکسیژن در مصارف بیمارستانی، کلینیکی و خانگی استفاده می شود. کپسول اکسیژن از موارد اولیه مورد استفاده در پزشکی است. کپسول اکسیژن 10 لیتری به واسطه غلظت بالای اکسیژن خروجی، تنفس را برای بیماران تنفسی تسهیل می کنند. لوازم جانبی کپسول اکسیژن، شامل یک عدد مانومتر و یک عدد نازال اکسیژن است که باید به صورت جدا تهیه شوند. حجم 10 لیتری کپسول اکسیژن پر کاربرد ترین حجم کپسول اکسیژن است. کپسول اکسیژن ده لیتری ساخت کشور چین و قابل شارژ است. تیم تجهیزات پزشکی یوکامد شما را در خرید کپسول های اکسیژن در حجم های مختلف راهنمایی می دهد.

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “کپسول اکسیژن 10 لیتری”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *