تخفیف!

ست معاینه ریشتر 2050 اتوسکوپ افتالموسکوپ

(1 بررسی مشتری)

قیمت اصلی 11.000.000 تومان بود.قیمت فعلی 10.500.000 تومان است.

  • ساخت آلمان
  • شامل اتوسکوپ و افتالموسکوپ و متعلقات کامل
  • دارای دو سال گارانتی و ده سال خدمات پس از فروش

توضیحات

کاربرد ست معاینه اتوسکوپ و افتالموسکوپ ریشتر مدل 2050

ست معاینه ریشتر مدل 2050 برای معاینات گوش و بینی و چشم و معاینات حلق و دهان استفاده می شود. این ست شامل یک هندل فلزی به همراه دو سری اتوسکوپ و افتالموسکوپ،3 عدد سری اتوسکوپ، 2 عدد آینه، 1 عدد حلق باز کن، 1 عدد رابط نوری حلق، 1 عدد اسپکولوم قابل تنظیم و 1 عدد منبع نور است. این ست ساخت کشور آلمان دارای دو سال گارانتی و ده سال خدمات پس از فروش است.

ویژگی های ست معاینه اتوسکوپ و افتالموسکوپ ریشتر مدل 2050

اتوسکوپ این ست، دارای لنز جدا شونده با قدرت بزرگنمایی X4 و دارای قابلیت خم شوندگی به طرفین است. هم چنین پزشک می تواند با استفاده از اسپکولوم سایز 9 میلی متر، معاینات بینی را نیز انجام دهد. منبع نوری این ست دارای خمیدگی است که به این وسیله می توان آسان ترین کاربری را برای معاینات حلق و دهان فراهم آورد. لامپ این ست از نوع هالوژن بوده که با ایجاد کردن کمترین گرما، می تواند بهترین معاینه را برای تشخیصات پزشکی فراهم آورد. افتالموسکوپ این ست، دارای گردانه قابل تنظیم از 0 تا +20 درجه است. هندل ست 2050 باتری خور و از جنس فلز با روکش کروم مقاوم است. گارانتی و مدت گارانتی این ست، بر روی بسته بندی کالا درج شده است.

جمع بندی

ست معاینه ریشتر مدل 2050 ساخت آلمان، برای معاینات گوش، بینی، چشم، حلق و دهان استفاده می شود. این ست شامل یک هندل فلزی به همراه دو سری اتوسکوپ و افتالموسکوپ،3 عدد سری اتوسکوپ، 1 عدد حلق باز کن، 2 عدد آینه، 1 عدد منبع نور، 1 عدد رابط نوری حلق، 1 عدد اسپکولوم قابل تنظیم است. جنی بدنه تجهیزات ست، از جنس فلز با روکش کروم مقاوم می باشد. ست معاینه ریشتر 2050 دارای دو سال گارانتی و ده سال خدمات پس از فروش است. تیم تجهیزات پزشکی یوکامد شما را در خرید این کالا راهنمایی می دهد.

1 دیدگاه برای ست معاینه ریشتر 2050 اتوسکوپ افتالموسکوپ

  1. م. رضوی

    عالی و درجه 1 ممنون از اطلاعات مفیدتون

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *