تخفیف!

اکسی هود نوزاد 7 لیتری متوسط

قیمت اصلی 1.600.000 تومان بود.قیمت فعلی 1.500.000 تومان است.

  • ساز متوسط
  • ظرفیت 7 لیتر بر دقیقه
  • ابعاد طول22* عرض 23* ارتفاع 16 سانتی متر
  • جنس پلکسی گلس شفاف
  • دارای ورودی اکسیژن و هوا و آنژوکت

توضیحات

کاربرد اکسی هود نوزاد 7 لیتری متوسط

اکسی هود یا هود اکسیژن محفظه ای شفاف است که بر روی سر نوزاد یا کودک یا پت (نظیر گربه یا سگ و یا پرندگان) قرار می گیرد. این نوع اکسی هود، دارای دیواره های شفاف است به صورتی که پزشک می تواند به آسانی بیمار را مشاهده و بررسی نماید. همچنین این محفظه ها دارای شیر ورودی اکسیژن و دریچه تنظیم هوا هستند. به این وسیله پزشک میتواند میزان اکسیژن و هوا را تنظیم نماید.  این محفظه توسط اکسیژن تغلیظ شده اشباع می شود و به این وسیله تنفس را برای بیمارانی که نیاز به اکسیژن بیشتری دارند ولی نمی توانند از ماسک استفاده کنند راحت تر می سازد. برای صورت نوزادان از نازال اکسیژن و یا ماسک نمیتوان استفاده کرد. به همین دلیل استفاده از اکسی هود یا هود اکسیژن، راحت ترین راه برای اکسیژن رسانی به نوزادان است. همچنین برای اکسیژن رسانی به حیوانات کوچک مانند سگ و گربه یا پرنده نیز از این روش اکسیژن رسانی استفاده میشود. پزشک میتواند از این اکسی هود در داخل انکوباتور نیز استفاده نماید.

ویژگی های اکسی هود نوزاد 7 لیتری متوسط

این مدل اکسی هود سایز متوسط بوده و دارای ظرفیت 7 لیتر بر دقیقه است. جنس این مدل اکسی هود از پلکسی گلس شفاف است. تیم تجهیزات پزشکی یوکامد، این اکسی هود را در سه سایز کوچک (5 لیتری) و بزرگ (10 لیتری) و متوسط (7 لیتری) عرضه میکند.

جمع بندی

از اکسی هود، در بخش های نوزاد و اطفال و مراقبت های ویژه و در دامپزشکی استفاده میشود. اکسی هود محفظه ای شفاف است، که بر روی سر کودک و یا نوزاد و یا پت (سگ و گربه یا پرندگان) قرار می گیرد. این محفظه توسط اکسیژن با خلوص بالا اشباع می شود و عمل اکسیژن رسانی را انجام میدهد. این وسیله برای بیمارانی که نیاز به اکسیژن بیشتری دارند ولی نمی توانند از ماسک و یا نازال استفاده نمایند مصرف میگردد. تیم تجهیزات پزشکی یوکامد، با ارائه پرفروش ترین و برترین اکسی هود ها در سایز های متفاوت متوسط 7 لیتری و کوچک 5 لیتری و بزرگ 10 لیتری آماده ارائه خدمات به شما مشتریان عزیز می باشد.

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “اکسی هود نوزاد 7 لیتری متوسط”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *