سانترفیوژ یونیورسال Universal بیست و چهار شاخه

17.800.000 تومان

از دستگاه سانترفیوژ برای جدا‌سازی اجزای مختلف مایعاتی مانند خون با استفاده از نیروی گریز از مرکز استفاده می‌شود. دستگاه سانترفیوژ در آزمایشگاه ها و بیمارستان ها و مراکز زیبایی برای PRP و یا سانترفیوژ چربی و لیپوماتیک کاربرد دارد.

توضیحات

کاربرد سانترفیوژ یونیورسال 24 شاخه

دستگاه سانترفیوژ دستگاهی است که برای جدا‌سازی اجزای مختلف مایعاتی مانند خون استفاده می‌شود. در سانترفیوژ از روش نیروی گریز از مرکز برای جدا‌سازی اجزای مایعات نظیر خون استفاده میشود. بدین صورت که نمونه ها داخل شاخه ها قرار گرفته و دستگاه با چرخش حول محور ثابت و سپس چرخش افقی و سپس چرخش زاویه‌دار، نیروی گریز از مرکز را اعمال کرده و موجب جدا شدن اجزا مایعات میشود. از دستگاه سانترفیوژ در مراکز زیبایی و آزمایشگاه ها و بیمارستان ها استفاده می‌شود. همچنین میتوان این دستگاه را در مراکز زیبایی برای PRP مو استفاده کرد. در روش PRP مو پلاسمای غنی از پلاکت جدا‌سازی شده و برای تزریق استفاده میشود. از این سانترفیوژ ها برای جداسازی سایر اجزا خون و جداسازی ذرات موادی مانند مواد غذایی مایع و جداسازی ذرات مخلوط در نفت استفاده می‌گردد.

ویژگی های سانترفیوژ یونیورسال 24 شاخه

سانترفیوژهای یونیورسال Universal دارای قدرت چرخش 4000 دور در دقیقه میباشد. خریداران می‌توانند این مدل سانترفیوژ های برند یونیورسال را در تعداد شاخه های مختلف 4 شاخه و 6 شاخه و 8 شاخه و 16 شاخه و 24 شاخه از سایت تجهیزات پزشکی یوکامد سفارش دهند.

جمع بندی

سانترفیوژ دستگاهی است که برای جدا‌سازی اجزا مایعاتی نظیر خون و پلاسمای خون و مواد غذایی مایع و حتی محصولات شیمیایی نظیر نفت و انواع مایعات استفاده می‌گردد. این دستگاه در تعداد شاخه های مختلف نظیر 4 و 6 و 8 و 16 و 24 شاخه قابل سفارش است. دستگاه سانترفیوژ فوق دارای یک سال گارانتی و ده سال خدمات پس از فروش است. سانترفیوژ Universal مدل 24 شاخه برای مصرف در آزمایشگاه های تشخیص طبی و مطب های پوست و مو و مراکز زیبایی برای PRP مو پر‌فروش هستند. تیم تجهیزات پزشکی یوکامد، با ارائه پرفروش‌ترین و باکیفیت‌ترین سانترفیوژها در تعداد شاخه های مختلف آماده ارائه خدمات به شما مشتریان گرامی می‌باشد.

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “سانترفیوژ یونیورسال Universal بیست و چهار شاخه”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *