گوشی پزشکی لیتمن کلاس 3 مشکی ساده 5620

9.400.000 تومان

توضیحات

گوشی پزشکی لیتمن کلاس 3 مشکی ساده 5620

گوشی پزشکی لیتمن کلاس 3 رنگ مشکی ساده 5620 ساخت کمپانی لیتمن کشور آمریکا است. گوشی پزشکی لیتمن به دلیل وضوح صدا و حساسیت بیش از حد دیافراگم، برترین گزینه برای انتخاب پزشکان است. همچنین این گوشی دارای عمر استفاده طولانی مدت قطعات است. از مزیت های دستگاه میتوان به وزن کم گوشی اشاره نمود که به واسطه این مزیت، پزشک میتواند ساعت ها راحت و بدون احساس سنگینی و ناراحتی از گوشی استفاده کند.

بیش از 99 درصد پزشکان در سراسر جهان از این مدل استتوسکوپ آمریکایی استفاده میکنند. استتوسکوپ های لیتمن دارای مدل های مختلفی نظیر لیتمن کلاس دو و لیتمن کلاس 3 و لیتمن کاردیولوژی و لیتمن مستر کاردیولوژی است. مدل لیتمن کلاس 3 بهترین گزینه برای استفاده پزشکان در مقاطع عمومی است. میتوان به همراه این گوشی پزشکی، کیف مخصوص گوشی پزشکی لیتمن کلاس 3 را نیز خریداری کرد. شما میتوانید رنگ های مختلف استتوسکوپ لیتمن کلاس 3 را به همراه کیف مخصوص آن از تجهیزات پزشکی یوکامد خریداری نمایید.

کاربرد گوشی پزشکی لیتمن کلاس 3 مشکی ساده 5620

این مدل استتوسکوپ لیتمن را میتوان در همه مراکز درمانی استفاده نمود. گوشی لیتمن کلاس سه در همه مقاطع پزشکی از دوره اینترنی تا مقطع تخصص استفاده نمود. برای پزشکان در مقطع تخصص قلب و عروق، مدل های کاردیولوژی و مستر کاردیولوژی توصیه میشود.

ویژگی ها گوشی پزشکی لیتمن کلاس 3 مشکی ساده 5620

دیافراگم گوشی لیتمن مشکی ساده کد 5620 دو طرفه است. یک طرف دیافراگم مناسب برای بزرگسالان و طرف دیگر دیافراگم مناسب اطفال است. این گوشی دارای قابلیت انسداد صدای عالی است. بدنه گوشی پزشکی به صورت ضد سرما طراحی شده است که در صورت تماس گوشی با بدن بیمار، سرمای بدنه گوشی بیمار را اذیت نکند. قسمت تو گوشی گوشی پزشکی از جنس لاتکس طبیعی ساخت آمریکا است که موجب استفاده بسیار راحت در گوش میگردد. تجهیزات پزشکی یوکامد میتواند انواع رنگ های لیتمن آمریکا را با قیمت مناسب و ضمانت اصالت ارائه نماید.

سایر ویژگی ها:

  • جنس قسمت روی سینه: استیل ضد زنگ
  • جنس قسمت بدنه فلزی: آلومینیوم مقاوم و سبک
  • جزییات دیافراگم: 4.3*3.4 سانتی متر
  • طول تقریبی گوشی: 27 اینچ، 69 سانتی متر
  • وزن تقریبی: 150 گرم
  • گارانتی: 1 سال گارانتی بدنه

جمع بندی

گوشی پزشکی لیتمن کلاس 3 ساخت کمپانی لیتمن کشور آمریکا است. گوشی پزشکی لیتمن به دلیل وضوح صدا و حساسیت بیش از حد دیافراگم، برترین گزینه برای انتخاب پزشکان است. کاربران میتوانند جهت خرید انواع گوشی لیتمن با رنگ های مختلف، با کارشناسان ما در تیم تجهیزات پزشکی یوکامد تماس حاصل نمایند.

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “گوشی پزشکی لیتمن کلاس 3 مشکی ساده 5620”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *