ساکشن سعادت مدل Ariovac 50

23.000.000 تومان

از دستگاه ساکشن برای خارج کردن مواد و ترشحات و خون در جراحی ها استفاده میشود. ساکشن سعادت مدل آریووک 50 ساخت شرکت پویندگان راه سعادت است. این ساکشن از نوع ساکشن جراحی دو شیشه این برند میباشد. دستگاه ساکشن یکی از ضروری ترین و پرکاربرد ترین دستگاه های مورد استفاده کلینیک ها و بیمارستان ها است. این مدل همچنین مناسب جراحی های سرپایی نظیر لیپوساکشن نیز میباشد.

توضیحات

ساکشن سعادت مدل Ariovac 50

از دستگاه ساکشن برای خارج کردن مواد و ترشحات و خون در جراحی ها استفاده میشود. ساکشن سعادت مدل آریووک 50 ساخت شرکت پویندگان راه سعادت است. این ساکشن از نوع ساکشن جراحی دو شیشه این برند میباشد.

کاربرد ساکشن سعادت مدل  Ariovac 50

دستگاه ساکشن یکی از ضروری ترین و پرکاربرد ترین دستگاه های مورد استفاده کلینیک ها و بیمارستان ها به خصوص اتاق عمل، ICU، CCU و مراکز دندانپزشکی است.

از کاربرد های دیگر دستگاه ساکشن میتوان به خالی کردن حفره های آبسه، برداشتن تومور در جراحی ها، خشک نگه داشتن زخم حین جراحی، نمونه برداری از بافت و دیگر مصارف استفاده نمود. این مدل همچنین مناسب جراحی های سرپایی نظیر لیپوساکشن نیز میباشد. شما میتوانید برای خرید انواع ساکشن های جراحی با مشاورین ما در سایت تجهیزات پزشکی یوکامد در تماس باشید.

ویژگی ها ساکشن سعادت مدل Ariovac 50

  • قدرت وکیوم: 0 تا 680 میلی متر جیوه
  • توان/ولتاژ: 220 تا 240 V Ac
  • گیج نمایش: Bar/mmHg
  • دمای کاری: -10 تا +40 درجه سانتی گراد
  • دمای انبارداری: -20 تا +50 درجه سانتی گراد
  • ابعاد: 80*55*45 سانتی متر
  • وزن: 25 کیلوگرم
  • گارانتی: یک سال گارانتی و ده سال خدمات پس از فروش

جمع بندی

از دستگاه ساکشن برای خارج کردن مواد و ترشحات و خون در جراحی ها استفاده میشود. ساکشن سعادت مدل آریووک 50 ساخت شرکت پویندگان راه سعادت است. این ساکشن از نوع ساکشن جراحی دو شیشه این برند میباشد. دستگاه ساکشن یکی از ضروری ترین و پرکاربرد ترین دستگاه های مورد استفاده کلینیک ها و بیمارستان ها به خصوص اتاق عمل، ICU، CCU و مراکز دندانپزشکی است. فروشگاه تجهیزات پزشکی یوکامد میتواند ساکشن جراحی آریووک 50 را با ضمانت و مناسب ترین قیمت برای خریداران فراهم آورد.

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “ساکشن سعادت مدل Ariovac 50”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *